17 november, 2013

2013-11-17 Stallion Showjumper DOREE play football with his Youth Traine...

♥♥♥ Een woordje van dank aan de voor mij liefste Dekhengst op aarde.♥♥♥

Het geeft een super gevoel als je ervaart hoe een Dekhengst van 10 jaar zijn respect blijft aanhouden voor zijn jeugdtrainer.

Men mag vertellen van Stallion DOREE wat men ook wilt, voor mij zal hij steeds het intelligentste vaderdier blijven van de 105 hengsten welke ik op de rails gezet heb in mijn carrière als youngster trainer van hengsten.

En wat ik ook ervaren heb dat is dat Stallion DOREE geen mensen tolereert welke er 'nog maar denken' dat ze respectloos kunnen omgaan met paarden.

Misschien daarom dat wij grote vrienden gebleven omdat ik hem steeds en met veel eerbied heb behandeld tijdens zijn leerfase in zijn jeugd.

Bedankt DOREE voor alles wat je me geleerd hebt mijn lieve Teddybeer. (y)